RocknRoll, blåa ögon - igen

Jag har just ätit mat och jag tror att maybe I got a foodbaby !! Helt sick vad gott hemmagjorda chicken nuggets är. CRAZYY SHIT

Sen har mamma köpt den nya smaken av marabou (lr hur det nu stavas). Den heter Amigo och det är mosad "chips" i den, alltså det är inte chips, chips men typ något liknande snacks som jag inte vet vad de heter, de ser iaf ut som koner fast dom är ihoptryckta. Iaf så smakar det choklad + chips. Hehe, ganska självklart kanske. Men jag känner mig floaty!!



Jadu, det går ju bra det här med mode grejset jag ville skriva om. Men eeeh?? Jag vet inte vad jag ska skriva om än!!

Jag såg just klart en film som såklart kommer recenseras på söndag..

Sen har pappa fixat mig lite mer extra jobb på hans jobb.. Wieee, money just keep rolling in!! Eller inte..

JAG VILL OCKSÅ BO I LONDON! Jag har kommit fram till att jag är äckligt avis på Joe, men jag ska fara dit någon gång och snylta en stund på hennes liv, om jag får för hon alltså!

Sen ska jag ändra bloggen så man kan läsa vad jag skriver.. Skulle ju vara najs va?

Nu ska jag sluta skriva helt random meningar i olika rader.. Börjar bli lite vääl floaty!!



Dagens låt:
Uppsnärjd i det blå - H.akan Hellstr:om

"Och jag står framför spegeln, jag vill förändra allt, och allt som jag ser i den.
Du har vart ute i världen i flera år, när jag bara stannade på mitt rum och såg dagarna gå.
Så uppsnärjd i det blå."

xoxo

Kommentarer
Postat av: my

HAHA JAG ORKAR INTE DITT INLÄGG! FOOD-BABY! hahhaha, känner mig lite floooaty me 2..... ;)

2008-09-05 @ 20:40:35
Postat av: Sanna

Var chokladen god? ^^ ;)

2008-09-05 @ 20:50:19
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Heej :D Var chokladen god? ^^



Vi måste ses någon gång!! Var evigheter sedan förra gången!!!

2008-09-05 @ 20:50:55
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: J.

Haha, klaaart du får komma, om du vill :) Kom med Vicky på höstlovet :O :P

2008-09-05 @ 21:16:51
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: SannaR

Klart jag kan skriva R :D

Musikal, verkar hur roligt som helst, fastän vi är typ 30 pers! :O Okej inte riktigt, men det blir något så fullt i salen :/



Vad dansar du för något nu?

Jaa! Jag vill träffa dig med :D

2008-09-05 @ 22:11:29
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

foood..... foood.... random

2008-09-05 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0