Saturday night

"Ja, fysiskt är jag frisk men mentalt har jag aldrig varit frisk"

Jag skrattade så sjukt mycket när han sa så! Hihi, klockrent bara

Jag har varit på stan idag med hela familjen och så har jag fått en ny skinnjacka, ÄNTLIGEN, och ett danslinne. Det var snällt av mamie att ge mig det. 

Asså nu ska ni få höra vad bra att ni inte bokade åt mig, jag kommer hem ifrån Teneriffa den 9/12 och jag far den 1. Ganska tur där, jag som trodde jag skulle fara den nionde. Och nu känns det inte lika jobbigt att jag inte kan följa, för nu kan jag verkligen inte följa. Nu är det inga pengarproblem längre!

Jag hade ett jätte fint citat ifrån Jonas Gardell som jag hade tänkt skriva in, men jag glömde bort det. Tråkigt tråkigt!

Det har gått så långt att jag har blivit beroende av Greek, jag blir typ rastlös direkt jag inte ser på det. FY PÅ MIG SJÄLV! Måste sluta bli beroende av serier. 

Okej, en till sak sen ska jag sluta skriva. LM, du måste hjälpa mig med att ladda hem med hjälp av utorrent, hihi jag är typ sämst och fattar inte instruktionerna. Men men, om du bara kan logga in på msn nån gång.. 


Dagens låt
Jamie Cullam - Catch the sun

"I never really understood 
why I didnt feel so good"

xoxo

Kommentarer
Postat av: vicky

haha så du såg också sing a long x'D

2008-09-20 @ 23:06:37
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: lm

ehh.. fattade inte det där med london men.. visst kan hjälpa dig, fast svårt att förklara via msn :s

2008-09-21 @ 02:16:38
Postat av: sannar

Men, är det inte bara att typ gå in på the piratebay och söka och trycka på ladda ner fil, eller söka på typ en serie på google, och lägga till torrent efteråt. Tex; Vänner säsong 4 torrent. Då kommer alla "torrentar" upp, alltså alla ställen där det finns en sån fil. Sedan bara att ladda hem ;)Okej, det var krongligt att förklara ^^haha

2008-09-21 @ 09:29:34
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: ingrid

ååhh, vilken synd att stava fel på Jamies namn! CULLUM heter min älskade (L)

2008-10-01 @ 19:50:55
URL: http://klingy.blogg.se/
Postat av: my

sjukt pinsamt att du stavade fel fanny :S

2008-10-03 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0