Something wrong with me

Jag orkar inte den här känslan mer, det kommer snart börja gå ut över alla och det vill jag inte.

Jag hade ändå en riktigt rolig dag idag med smörkastandet och SH i närheten. Fast seriöst, jag typ skämdes lite för jag skrattar så jäkla fult och högt men samtidigt hade jag ju såklart den där känslan "orka bry sig" och såklart "det kommer aldrig hända något du är för ful och för blyg" hehe. Nice, not. Iaf så vart LM nerskjuten med smör av mig, *stolt* , och smöret flööööög ändå upp på luftkonditioneringen (hur stavas det?) och smetade ut sig som värsta korven. BLÄÄ
Vi ska gå dit imorn lr när det nu blir och kolla ifall den är kvar!!!

Nu vet ju typ alla mina underbara förkortningar då bara en ända är svår att lista ut, hehe ganska smart där va.. Men det var ändå W som kom närmast på att lista ut varför..

Ni är jätte fina allihopa som vill få mig på bättre humör och så och jag tar emot all hjälp jag kan få. W´s förslag med SH var lätt bäst, eh,. HAHAHAHAH.. Iaf PUSS PÅ ER



Dagens låt:
Radar - Britney Spears

"I don't think you know
I'm checking you
So hot, so hot
Wonder if you know
You´re on my radar"

nu ska jag fortsätta se GREEEK som är asbra

xoxo

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du mår bättre snart :) + att jag ÄLSKAR ditt skratt :D

2008-09-15 @ 17:14:39
Postat av: Anonym

hoppas samma som My. du är inte ful för fem öre!!! :O men lite blyg kanske, go for It!

2008-09-15 @ 20:24:42
Postat av: B

Fanny, fanny. Inga sådana tankar. Du om någon är varken ful eller blyg!!

2008-09-15 @ 22:30:35
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 22:35:07
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: sannar

Vaddå? vad händer? Vad för känsla? :(

2008-09-16 @ 09:17:18
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: J.

Näää, du är inte ful :P Go for it, whatever it is ;) :P Önskar jag var där :/

2008-09-16 @ 12:20:54
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: my

MEN FANNY NU BLIR JAG GALEN! inte fan ska du få komplex för att jag slänger ur mig massa random struntsaker. Jag kan slå vad om att fler än jag gillar ditt skratt och det gör mig glad ju.. vill du verkligen ändra på det eller?! ;)

2008-09-16 @ 17:18:15
Postat av: My

men fanny... nu får jag ändå dåligt samvete. seriöst, du borde verkligen inte bry dig om vad jag tänker. jag vet att du alltid kommer bry dig om vad andra tänker, men seriöst jag vill inte att du ska börja tänka så att du inte kan säga saker till mig (bortskämd grejset) pågrund av något jag säger. Jag säger sjukt mkt ovärda grejer.. lyssnar folk ens hälften på det jag säger så är de ju dumma i huvudet ;) haha (och ta nu inte åt dig av det HAHHA) + att du borde inte ta åt dig av vad någon säger. Skit i det, eller acceptera den du är. (HAHA, värsta seriösa inlägget men du ffattar) vad spelar det för roll att du har sånt skratt? eller är bortskämd (fastän du inte är det nu)? liksom, vem bryr sig?! det är ju ändå du. om dom inte gillar det kan de ju bara lämna dig ifred och då slipper du dryga människor ;)



åh.. nu vart det ett superlångt drygt svar. men jaja! Hahah

2008-09-16 @ 19:17:14
Postat av: my

asså shit.. vad långa inlägg/kommentarer jag skriver idag.. jag bara skriver och skriver.. sämst på sammanfatta. + att jag inte har något att göra så då blir det långt. men vafan. kan jag bara sluta skriva eller?! Jajaja hejdå1 HAHA

2008-09-16 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0