Untitled

i´m gonna be about quite when you guys talk about your trip, but it dosen´t mean I´m down or anything, just that I feel like I don´t have anything to do with it

Jag har typ börjat skriva en mening på engelska i varje inlägg, men det blir liksom mitt sätt att kommunicera med er då jag inte behöver skriva så låångt om allt. Hoppas ni fattar!

Imorgon är det schwedischprüfung och jag är typ nervös för jag vet hur svåra hennes prov brukar vara. Men nu orkar jag inte bry mig och det får gå som det går! Eh, lite weird att jag är nervös men ändå inte orkar bry mig! But, that's mee

Jag har absolut inget att säga så jag ska fortsätta med mitt Greek tittande som snart kommer övergå i värsta besattheten, eller, det kanske redan gjort det? Anyway, jag ÄLSKAR greek, det är ASBRA!



Dagens låt:
Unsaid - The Fray

"I´m leavin' things unsaid"

xoxo

Kommentarer
Postat av: mew

ofta texten där uppe är lyric? ganska passande isåfall! Du vet att jag vill att du följer :) men ångest att du int kan!

2008-09-18 @ 21:55:18
Postat av: vicky

Håller med My till tuseN!

Det har blivit besatthet tror jag ;)

PS.Vad gör jag uppe den här tiden x'D

2008-09-19 @ 01:16:32
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: m

quiet*

2008-09-19 @ 11:04:58
Postat av: sanna R

Okej

Nu har jag inte leavat things unsaid om jag säger så.... Förstår du?! :D ;)

2008-09-19 @ 13:24:16
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: J.

Ser fram emot :)

Va, tycker du? Nu blir jag smickrad! Tack! :'D

2008-09-20 @ 09:54:06
URL: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0