800 grader

Det tog ungefär 20min att komma in på denna sida, alltså nu menar jag inte blogg.se, utan från översikt på min blogg till nytt inlägg. Så snabbt är internet i Ammarnäs!!!

Det känns lite jobbigt att jag sitter här och inte kan svara på V's kommentarer nu när hon äntligen svarar.. GREETINGS FROM TAIWAN!!! Sorry, no greetings from Sweden..

Det har varit guldväder idag, så sjukt najs, jag har bränt mig på näsan, eller bränt och bränt.. Rött äre iaf.. Fast backen SÖG, det SÖG verkligen. Jag hade kunnat åka i den brantaste backen och ändå inte rört mig det minsta. SADMOMENT
Men jag fick träffa våra vänner ifrån Göteborg idag, alla är sig lika. Ganska tryggt, annars skulle det kännas jobbigt, ifall de börjat bli stora. Men icket, lika små som vanligt!!

Snart kommer jag hem, men då äre bara typ 24h sen drar jag vidare till nästa fjäll.. Hade jag haft skoter hade jag kunnat köra över fjället och varit framme på någon timme, men jag äger ingen skoter och jag vill hinna hem åh tvätta lite kläder och grejs.

Jaha, what to say what to say. Ikväll hare varit maggotrace och nu äre coronturnering. Jag kom till finalheatet på maggotracet men åkte direkt ut i kvalifiseringen till coron mot morfar. Jag som vann förra året, vet inte vart min talang tagit vägen. SADMOMENT (igen)

Jag åkte btw hem ifrån backen idag, alltså åkte snowboard i skoterspåren, det var roligt. Gick inte att bromsa så bra så det blev lite störtlopp.. ROLIGT

Nej, nu har jag inge mer åh säga. Eller det har jag nog men jag orkar inte. Det är en sån här laptop med djupa tangenter, det är dryyyygt. Klickar fel hela tiden, trots att jag fått kommentarer om att jag skriver snabbt. NÖÖÖÖRD

Shibby

Kommentarer
Postat av: my

ha det bäst i hemavan :)

2009-04-12 @ 20:02:30
Postat av: tovs

maggotrace? :o



hemavanhemavan!! vi åker typ om en halvtimme ^^

2009-04-13 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0