Fashion Rules

"Fashion Rules"  - Chicks on speed

Jag måste ju hålla med Chicks on speed, plus att jag har deras designade linne ifrån H&M när de gjorde den där kampanjen mot HIV eller vad det nu var. (det var säkert inte ens det nu, men whatever)
Asnajs!! Vårkänslor så in IIIII idag och jag är på asbra humör trots att jag typ dör av allt skolarbete. Dock såg jag en underbar grej idag på devtalk, Geografin är ju till vecka 17 och inte till på torsdag, LYCKA!!

Idag fick vi dessutom veta vem vi ska bo hos i Tyskland och allt sådant, det kommer bli sååååå roligt.

Jag har börjat följa en ny blogg där bloggerskan brukar lägga upp drömoutfits eller bara allmänt kläder hon vill ha, så nu har jag snott det konceptet, dock ser det lite fulare ut för mig. Vet inte vad för teknik hon använder, får väl träna..


Det här kanske inte är en perfect-match-made-in-heaven men idag tog jag bara med det jag vill ha, allmänt liksom, inte att jag vill ha outfiten !
Asså ni anar inte hur mycket jag vill börja använda högklackat, VARFÖR kan jag inte bara göra det då?
Ärligt? INGEN JÄVLA ANING. Sjukt störande är det att jag inte har det. Men när monki kommer hit lovar jag att jag köper de där skorna, OK!! Ni alla som läser det här är mina vittnen till löftet..

Nej, nu har jag haft en alldeles för lång paus med pluggandet!! Back to business gott folk

Extreme Shibby

Kommentarer
Postat av: p.

Jag vill också kunna ha högklackat men det känns så sumt att bara börja med det :O

2009-04-07 @ 20:20:37
URL: http://todaysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0