Please don't leave me

Jaha, sa var man i Tyskland där tangentbordet saknar a men inte äö och sa har y och z bytt plats. Det är lite roligt.
Jag hade inte tänkt skriva men min tyska duschar sa jag har massa tid, tror jag, om hon inte är värsta turbon i duschen, men det tror jag inte.

Igar när vi kom var jag hur nervös som helst. Pratade inte sa mycket och ville bara att kvällen skulle vara över sa vi fick fara till skolan och träffa de andra. Men hon ringde sin pojkvän och bästa kompis som kom och da gick det mycket mycket bättre. Vi pratade pa och skrattade at min daliga tyska, men jag försöker, jag maste ju lära mig. Hahah det är roligt. Jag har sagt att jag är bra när jag har menat det är bra, eller jag är nöjd. Liksom istället för nej tack. HAHAHAHAHA det var roligt. Men idag sa jag rätt, YEAY till mig!! Ah, det luktar nystädat här, det är fräscht.. Najs najs

Vädret är dessutom AWESOME, jag blir bara lycklig direkt jag ser solen. Imorn ska det vara 23 grader varmt, sa najs. Vi ska ocksa dra till en bar ikväll, kommer kännas sa vuxet. Man far nämligen dricka vid 16 ars alder här, alltsa inte som för oss arton utan assa köpa ut. Alla svenskar är hur taggade som helst. Själv sitter man här och känner ingen skillnad. Haha tyskarna kommer mobba sönder mig. Men det är smällar man far ta när man är nykter. Jag kommer i alla fall inte vara bakfull pa skolan. I helgen ska vi fara pa Wasen som är en festival typ, utan musik da, snarare tivoli. Det är, enligt tyskarna, ett maste när man är här. Jag taggar.

Det är jätteroligt när de bjuder pa nagot och fragar, har ni det här i Sverige och sa säger man typ alltid ja. De tror inte att vi har tuggummi, choklad (vissa märken da) och sa igar skulle vi spela tv-spel och hon tyckte det var ascoolt att vi ocksa hade buzz och singstar i Sverige plus att jag typ kunde alla latarna.. Det var alla de där radiolatarna som man hört en miljon ggr. Jag ba, wtf tror hon egentligen om Sverige. Att vi ligger fem ar efter lr?? HAHAHAH roligt är det iaf. Jag lärde en tysk att säga du är dum idag och han gick runt och sa det till alla sina vänner. Det var humor!! Fast det roligaste var när kompisen listade ut vad det betydde. HAHAHA sa ägd kille alltsa..
Sen sa tror de att man absolut inte fattar om de snackar fort sa de pratar om en när man sitter bredvid och sa fattar man allt fast de tror inte det. Jag klarade mig utan att skratta at dem ett tag men sa sa det sjukaste saken sa jag typ dog i skratt och da fick ena killen panik och ba "SHIT, hon förstar oss ju, hon fattar" . ÄÄÄÄÄGD

Nej, vet ej hur länge till jag kan sitta här, har typ suttit vid datorn i minst en timme. Ganska chill, har inte pratat sa mycket dock, vilket är mindre bra eftersom jag är här för att lära mig och bli bra. Jag vill kunna alla smaord som alltid gör att man stakar sig. Har lärt mig typ minst 10 nya ord, maste skriva ner dem sa jag kommer ihag dem. Det ska jag nog göra nu.

Far se ifall jag kommer skriva snart igen.. Man vet ju aldrig!!



Världens minsta bild pa Waiblingen men man ser iaf det underbara husen som finns överallt. Det är verkligen en typisk tysk stad.

Shibby


Kommentarer
Postat av: Emmy

Åååh såå sjukt rooligt!!!!

2009-04-24 @ 10:48:33
Postat av: Rowena

Du har inte alls skrivit något! :@

2009-04-26 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0