Doh

Det är inlägget dedikerar jag till Rowena eftersom det endast kommer att vara skrivet till henne!!

Igår på Paris BFF så var det inte ett riktigt avsnitt och alltså inte det sista avsnittet så jag vet fortfarande inte vem som vinner!! Det var nå himla träff med alla gamla deltagare och så fick dom sitta i en ring och snacka skit om varandra, försöka reda ut bråk men dom blev bara värre. Finalisterna fick även göra ett lögndetektortest som båda klarade utan någon lögn förrutom att hon rocktjejen absolut inte ville göra det men hon tvingades. Hon svarade dessutom Ja på frågan om hon var med för att få hjälp med hennes karriär och hon mentaltinstabila tjejen tvekade aslänge innan hon sa nej på om hon var kär i paris. SJUKT roligt. Öh ja och det var allt. Finalen är nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: T

hahah jag följer också det där men missade avsnittet igår. ^^ Så jag är glad att det var ett sånt där konstigt avsnitt :)

2009-08-05 @ 21:40:47
Postat av: Sanna

Det där programmet är sjukt!! :P

2009-08-05 @ 21:57:23
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Rowena

naw vad sött att du tänker på mig:] hahahhahaha fan.. missar också nästa vecka! hahahhahahahaa

2009-08-06 @ 04:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0