Goodbye my lover

Och nu menar jag verkligen HEJDÅ

Hemkommen från huvudstaden där följande hände:

Jag såg kändisar som: Martin Stenmarck och Richard Wolf..
Jag shoppade kläder endast från affärer som finns här i Umeå vilket är ett stort jävla fail ifrån mig..
Jag drack mer alkohol än jag tidigare druckit vilket gör att jag nu vet att jag tål mer..
Jag drack en frozen margarita för första gången och fell-in-love..
Jag tappade bort mina älskade röda wayfarers.. men dom ersatte jag snabbt med ett par svarta fake ray ban dock i original designen vilket är ett stort plus eftersom jag älskar den designen..
Jag har kollat in skomodet inför vår och sommar 2010 vilket gör att jag ligger steget före alla..

Sen hände inte så mycket mer.. en rolig resa med familjen som verkar bli mer och mer som en tradition, najsbajs.
Vädret var dock inte det allra bästa, fast ett ok väder för shopping.

Nu måste jag besöka pinkavinkakontoret innan jag gör ner mig..

I never knew you so well but that didn't stop me from falling..

Shibby


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att höra att det var en bra resa :)

puss på dig

2009-08-17 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0