I don't mind

Idag lärde My mig en sak, att det första steget för att skapa en rutin är att berätta det för andra. Så jag provade det idag på henne genom att berätta att när jag kom hem så skulle jag skriva på projektplanen, även fast jag absolut inte ville. Men sen så kom jag hem och så tänkte jag typ titta på tv men då fick jag så dåligt samvete för plötsligt var jag ju inte den enda som visste att jag egentligen skulle skriva projektplanen. Så då gjorde jag det. Jag var asduktig också och bestämde att jag skulle hålla på med det i en timme. Så nu har det gått en timme, eller det var ett tag sen nu men still. Jag är stoolt.

Så tänkte prova om det funkar med det här också då, jag tänker inte äta något onyttigt som kakor, tårtor, godis, chips eller glass och inte dricka något onyttigt som läsk under alla vardagarna denna vecka ut och sen får jag se hur länge jag klarar av att hålla det. Så nu vet alla som läser och då kanske jag klarar det!



Nu ska jag titta på tv...

Kommentarer
Postat av: M

Ibland är jag riktigt awesome alltså!

2009-08-25 @ 16:11:27
Postat av: Sanna

Jag skulle också vilja att inte äta några kakor eller godis under alla vardagar denna vecka! Jag är extremt sugen på choklad och jag lovar att det säkert inte håller sig. Men, kan ju göra ett försök. jag ska iaf ut och test jogga på mina inflamerade benhinnor just nu ;)

2009-08-25 @ 19:33:22
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0