Leave me alone

Att vara ensam hemma är otroligt skönt när man inte orkar vara social!

Idag jobbade jag och Petra våra sista timmar och det blev en heldag, eller heldag kanske man inte kan kalla det men i alla fall så jobbade vi 7h. Jag var så sjukt less på slutet och nu när jag sitter här hemma så känns det helt overkligt att det är över, att vi överlevde. Aldrig mer korträknare.



Rebeckas kille har fixat spotify åt mig för att jag först och främst är oteknisk och sen också för att jag inte orkar, visst alla säger att det är überlätt men herregud, har någon sett mig försöka fixa något på en dator? Jag kan knappt höja och sänka volymen utan att läsa instruktioner till det. Jag har ioförsig fått mer kunskap sen jag började på UIG..

Just nu lyssnar jag på Razorlight för att överväga att köpa skivorna, och just nu lutar det mot det. Hur har jag kunnat leva utan spotify är frågan? Det är det underbaraste programmet som någonsin skapats. Love it!



Shibby

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hurra för Spotify!

Ja, det måste vi, men spela roll, vi kan bada fast det spöregnar, det är mys ju! :)

2009-08-10 @ 18:15:21
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0