Spiralling

Mitt hår är en katastrof, att duscha och sen sätta sig i soffan och luta huvudet tillbaka är inget tips. Kommer nog inte ens kunna få ordning på det imorn så förvänta er ett fågelbo imorn på skolan..



Jag älskar när det regnar när man kan krypa upp i sängen, sätta igång en film och dricka jättegott te. Jag får julkänslor av det.

Nu vill jag bara ha helg så att jag kan få äta onyttiga saker.. Jag har klarat mig hittills och det är egentligen inga problem fram tills efter middagen, det är då jag nästan får damputbrott för att jag inte får äta. Jag har abstinens och det kliar överallt.. not. Men ibland känns det så, det är liksom nära gråt flera gånger, därför måste jag hålla mig sysselsatt så jag inte faller dit. Det som är bra är att vi bara har glass hemma och inte B&J glass utan GBglass. Så jag är inte ens sugen på det, det är tur. Tyvärr bor vi ungefär 50m från en kiosk och det är mindre tur. Men jag ska klara det.. eller på fredag kommer jag inte klara det, inte det där med onyttig dricka i alla fall. Sen på lördag tror jag inte att det kommer bli en vacker syn.....Jag med en godisskål

Åh nej, jag kom just på att jag skulle fixa naglarna idag, men det blev inge av. Får jag väl lov att komma till skolan med omålade och värkande naglar. Ja, ni läste rätt. Dom värker faktiskt när jag inte använder nagellack. Det är helt sjukt, dom blir jätteömma..

Sen skulle jag göra en annan sak idag också, i och försig trodde jag inte att jag skulle göra det, men jag liksom hoppades att jag skulle göra det. Men icket.. Det var ändå ingen bra dag idag.. För det alltså.



Shibby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0