Joy to the world

Lucia idag!!!
Jag är äckligt stressad över sista skolveckan och främst deutsch då. Läste nyss ett mail av läraren där det står att om vi vill så kan vi välja ut några delar och läsa in oss på dom och sen göra de andra någon annan gång för man måste plugga asmkt för att kunna och därför inte bara plugga på allt fast lite. Äsch det är svårt att förklara men i guess några av er förstår.GOSH, provet är alltså GIGANTISKT och SVÅRT.. Jag mår illa bara jag tänker på det. Aja, jag lär väl inte uppdatera på hela veckan och jag lär helt enkelt inte göra annat än plugga. Oh, it's a wonderfull life, indeed.

Kommentarer
Postat av: m

okej bitch!

2009-12-17 @ 13:07:37
Postat av: vicky

du kan inte lägga upp en haj bara sådär!

2009-12-18 @ 00:51:19
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0