Unnatural Selection

Nyårsafton idag, wohoo, not. Jag är otaggad på att göra något men vet att jag antagligen kommer få roligare om jag drar till Rowena än om jag sitter hemma och surar så. Tänkte bjuda på en nyårslista för det är ju så otroligt roligt att läsa sånna, eller hur?? Anways, snodde den från Otis.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på festival, fyllde 18, festade, reste utomlands utan familjen, tog körkort och säkert massor av fler saker!!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig några nyårslöften..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Inte vad jag kan komma på nu i alla fall men jag är mycket säker på att det finns något. 
7. Vilken månad från år 2009 kommer du alltid att minnas?
April, Maj och Juni 
8. Vad var din största framgång 2009?
Körkortet definitivt
9. Största misstaget?
Att jag aldrig badade i havet i Sverige, så sjukt besviken jag är på mig själv.. Hur kunde jag skita i det? Inte okej!!!!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har nog varit mer sjuk det här året än något annat år. Fattar inte vad som händer, mitt immunförsvar är ju super egentligen. Jag spydde för första gången på 14 år i USA och så var jag sjuk 90% av sommarlovet i bihåleinflammation och feber. 
11. Bästa köpet?
Min ipod typ. Tror inte jag köpt något speciellt iår. 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alldeles för många för att räknas upp. Det har varit ett år fyllt av musik. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, utan tvekan. 2008 var ett jävla pissår
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och badat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar verkligen att jag kunde ha haft mindre ångest, typ inför alla resorna!!!!
18. Hur tillbringade du julen?
Var hemma med familjen och farmor och farfar. 
19. Blev du kär i år?
Nej, men jag har haft mina crushes
20. Favoritprogram på TV?
True blood 
21. Bästa boken du läste i år?
Läste jag ens några böcker i år?? Gjorde jag säkert men jag minns det då inte.
22. Största musikaliska upptäckten?
Inget stort vad gäller min egna musikalitet men festivalen tror jag gjorde ett sjukt stort intryck på mig vad gäller musik. 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Något till kameran, jag fick ett zoomobjektiv. 
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej jag fick nog allt. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Klev upp klockan 5 och drog till halkbanan, sen myste jag bara med familjen och vänner hemma. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mer så som jag vill se ut än någonsin tidigare
29. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, familjen och musik.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp
31. Vem saknade du?
Ehm, jag hade alla jag ville ha kring mig hela tiden så, ingen.  
32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag tror inte jag träffade några nya människor i år, inte som jag fortfarande umgås med i sånna fall. Hahahaha
Gott nytt år allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0