Red, yellow and blue

Nu har jag skrivit spanska sen klockan 13.30 med några pauser då och då men jag är ändå inte klar. Den här uppgiften är verkligen inte rolig. Jag ger i alla fall upp för ikväll. Imorn blir det att skämma ut sig och visa allt jag skrivit för läraren så hon kan läsa igenom och säga vart jag måste ändra och allt jag måste lägga till. Kommer säkert vara en massa. Men jag kollade nyss hur mycket jag har att säga och det är ändå tre minuter långt så, så mycket mer kan jag väl inte behöva prata??
Så från ett ämne till ett annat, jag såg hajen i lördags. Jag skäms när jag skriver det här men jag blev rädd på riktigt. Var en asläskig scen då jag typ dog och tror ni inte pappa kommer typ en minut efter och skrämmer livet ur mig igen. Tack älskade pappa för det. Det som var skönt var att själva hajen var så dåligt gjord att man inte var rädd för den, var mer bara det mörka vattnet och undervattensscenerna utifrån hajens perspektiv som gjorde att jag blev rädd. Nu kan jag i alla fall kryssa av den från 1001 filmer boken. Känns bra!!
"Tack för den underbara musiken"
Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0