Cold

Bläääää, jag hatar kyla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill inte ha min tjocka fjällräven längre, jag vill ha min smala skinnjacka, eller min smala jeansjacka, WTF, kan inte hela vintern bara försvinna!!! eller, den får väldigt gärna stanna i fjällen, men i stan får det mer än gärna DRA ÅT H-VETE

Kom just hem ifrån mitt första bodyjam pass, det var mkt roligt. Väldigt dansant! trodde att det skulle vara jätte svårt att hänga med, men det var typ überlätt, har kanske lärt mig ett och annat ifrån dansen i alla fall....

Jag borde recensera filmen jag såg i fredags med V, det var Valkyria, den var asbra.. Jag ÄLSKAR hitler-filmer (det där kan misstolkas extremt) jag ska se alla som finns, har jag bestämt. det kommer en recension när jag har lust.. hehe inte nu alltså!!

Igår hade vi redovisning i steg2 språk med våra pjäser. Det var roligt, alla hade gjort ett mkt bra jobb, det roligaste måste ha varit tyska-grupperna, JAG FATTADE ALLT!! hihi, stoolt, även om jag tycka det var (extremt) lätt tyska... Franska grupperna var galna, de pratade non-stop typ på asbra franska (tror jag, lät så)... Bästa pris för utklädnad borde ju antingen KR få eller EV... Det var roligt!!

"Es mi novia"
"Aber der fleisch ist sehr blutig"
(ha översikt över att jag mkt väl kan ha hört fel, eller stavat fel nu, eller böjt fel för den delen)

Extremt är nog mitt nya ord.. verkar det som!! thihih




Kommentarer
Postat av: Anonym

hm..

2009-02-03 @ 21:51:14
Postat av: Anonym

hahah jag trotsar vintern och kör på skinnjacka. Du var ju grym på spanska!

2009-02-04 @ 09:53:56
Postat av: p.

glömde...

2009-02-04 @ 09:54:39
URL: http://todaysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0