Driving one of your cars

Första steget mot körkortet har tagits... Eller första och första men jag hade min första körlektion idag på trafikskolan.. Det var roligt och väldigt lärorikt. Hade en väldigt chill lärare!

Ser på Lipstick Jungle just nu, älskar seriöst det programmet, fast SATC var/är såklart fortfarande favoriten i den kategorin av tv-serier.
Tänk att få vara Victory Ford för en dag, dejta en biljardär och sen få fetaste walk-in-closet redan fylld med kläder i sin egen storlek och allt. Jag hade dött på fläcken, eller helst inte för jag hade ju velat leva för att använda allt. Men ni fattar!! Jag hade dock inte viljat vara henne i slutet av avsnittet idag. Hatar hur känslig hon är!!



GE MIG NU


Kommentarer
Postat av: mylylylyly

Japp, en walk-in-closet är seriöst högsta drömmen! (typ) hahha :D den på bilden hade suttit fint!

2009-02-16 @ 22:42:02
Postat av: Sanron975

dom för till skottland och vem skulledom träffa? JK ROWLING :D

2009-02-17 @ 09:14:44
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: tovs

AAAH vad fin design!!!

2009-02-17 @ 14:07:06
Postat av: Anonym

2009-02-17 @ 17:52:04
Postat av: Sanna

Haha men det var ju inte hon, det var junhennes agenter ^^ lr vad det nu heter :P men när slutar du på fredag?

2009-02-17 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0