För en lång tid

I got nothing to say

Jag har lyssnat sönder på The strokes nu!!! Är nådigt less på sångarens mörka röst och deras ganska enformiga låtar..

Jag ska börja lyssna på Håkan nu så jag kan ALLA låtar utantill till konserten som är väldigt snart, dock vet jag inte om det är den 11 eller den 13, heheh, inte bra att inte veta när konserten är. Lite jobbigt ifall man skulle missa det. Därför ska jag kolla upp det nu............
Ok, nu vet jag, 13 februari, alltså på en fredag, NAJS

Näe, jag har verkligen inget att säga.. + att lipstick jungle börjar nu

Kommentarer
Postat av: ROWENA

fredag den trettonde:D hehe den filmen borde vi se:D

2009-02-02 @ 22:08:36
URL: http://roweenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0