Tro och Tvivel

"Det här har växt i mig, åh så länge nu"

Håkan Hellström konsert i fredags på Idun = best night ever!!
Jag ville aldrig att det skulle ta slut, det var ett äkta moment då man inte vill vara någon annanstans. Sista låten: Vi två 17år med bara Håkan själv på scenen var underbar. Publiken slutade vara hysterisk och man kunde bara stå och njuta och småsjunga med. Jag har nu varit på två Håkan konserter och de har båda varit de bästa i konserterna jag någonsin varit på. Och jag har ändå varit på ganska många..





Ny design, ÄNTLIGEN
Ganska slät och inte så mycket färg, känns skönt. Det kommer peppa mig att lägga in mer bilder.
+ att jag tänker ta bort min gamla "lag" om att jag inte fick skriva om mode för att jag tyckte det redan fanns för många modebloggar. Jag kommer nog inte direkt skriva om mode MODE men om shopping och kläder.. haha det där blev random men whatEVER

Som vanligt hade jag MASSOR att skriva men allt är bortglömt nu.. Måste träna mitt minne. Jag försökte en gång med ett sånt där program där man får se siffror och sen försvinner de och så ska man skriva dem så som de stod. Jag suger på det och kommer typ bara ihåg 4st om jag har tur. Hahah, typ samma sak nu då..

" - Mum said Charlie had a little head, but it's not, it's normal size
- Yes, well she did'nt mean that head
- But you only have one head
- Jake, what does guys have that girls don't?
- Beard?
- Lower
(med mörkare röst)
- Beard"

ÄSLKAR 2 1/2 men..


Kommentarer
Postat av: p.

Åh, Håkan var kung. Det var trevligt att träffa dig där :D snygg design också :)

2009-02-15 @ 20:11:50
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA klockren jake!

2009-02-16 @ 10:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0