You're my world

Melodifestivalen 2009 - första deltävlingen Gbg = ALLA ÄR SKIIIIIT
om jag ska välja en så måste jag, trots att jag inte gillar att jag "gillar" den, Emilias låt. Den hade ett härligt sound.

Idag har jag möblerat om mitt rum och flyttat in hälften av mina kläder i min syrras gamla garderob, jag har alltså nu 3st garderober, dock är inga fulla. I syrrans garderob har jag nu: Linnen, träningskläder, hoods, chinos och tights/leggings/strumpbyxor. I min första garderob har jag: t-shirts, långärmade, oversizetröjor, jeans, underkläder, koftor, sovkläder. Så i min sista garderob som egentligen är hela familjens klädkammare som jag försöker övertala mamie att göra om till min walk-in-closet har jag: klänningar, kjolar, shorts och alla mina oversizeskjortor som helt plötsligt är uppe i 6st.. bara sådär, liksom vad hände?? haha ok, jag har inget vettigt att skriva..

Jag har dessutom försökt få ett jobb hos min vati, det skulle vara så sjuuuuukt BRA... ni skulle höra mina argument, jag var galet bra !! hoppas hoppas hoppas verkligen jag får det!! Jag fick sjukt lust att satsa på en karriär inom mode, helt random, har aldrig tidigare tänkt på det.. hehe random dag idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0