California Waiting

Det blir maj istället, känns lite drygt eftersom jag då måste ta ledigt ifrån skolan, igen. Inte för att det är jobbigt  att ta ledigt men det är det som kommer efter ledigheten, allt man missat. Vi som fick veta att vi kanske ska måsta göra fraser solo på dansuppvisningen i juni, FUCK. Jag vill inte, och då om jag missar två gångers träning, GAH........ Okej, det där lät bara mesigt, men alla andra ämnen då??

Okej, jag ska INTE vara opeppad på en USA-resa, jag har ju seriöst velat fara dit sen jag kunde säga Hello!!!!
och sen att det blir till min favoritdelstat, NAJS NAJS + new york, hur lyckat är inte det? (skryt)

Jag önskar jag hade bilder att lägga ut på bloggen, bara något som gör att texten inte blir lika jobbig att läsa! Men sry jag har inget sådant roligt

Jag tror jag ska försöka mig på en makeover, igen. Lär ta ungefär hundra år innan jag gör det, men så ni vet att det kanske är påväg


Kommentarer
Postat av: p.

Det är ju fortfarande värt det hur mycket man än får ta ikapp, det är ju USA för fan! Dessutom kan du ju åka på p&l då :)

2009-01-27 @ 20:41:39
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: p.

Åh, way out west, jag var skitsugen på den förra året! Franz ferdinand var där då..

2009-01-28 @ 22:13:20
URL: http://todaysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0