Mardy Bum

"I´m trying really hard not to listen......."

Asså jag ÄLSKAR Arctic Monkeys, jag har typ börjat tycka sångaren är snygg, det mina vänner gör att allt har börjat gå för långt... helt random

Åh min mamie ska klippa sig idag och jag vill också, jag mådde fan skit imorse när jag vaknade och såg min frilla.. Blä på den

Äkta "Who are you and what have you done to Fanny"-moment nyss när jag sa nej till att fara åh träna.. Det är sjukt, vad händer med mig? Jag vet att jag kommer få dåligt samvete när min syrra kommer hem och har varit hurtig och tränat medan jag suttit framför datorn/tv och varit aslat hela dagen.. äsch säger jag på det! vilket isäg också skrämmer mig..

"..but it all changes when the sun goes down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0