Someday

"I´m gonna be happy someday"

Åh min älskade Håkan Hellström vann två priser på P3 guldgalan iår för bäst live och årets artist. Yeay

Jag visste inte vad jag skulle lyssna på imorse när jag skulle åka bussen så jag satte på blanda spår, så blev det Sugarplum Fairy. Ganska najs, trots att det var tusen år sedan jag lyssnade så kunde jag fortfarande texterna utantill. Fick flashbacks från Amplified förra året, det var kul. Plus att LM drog fetaste cheerleading "uppställningen" efter att hon halkade, det var så sjuuuukt klockrent, kommer aldrig glömma det.

Shit vilken bra måndag det blev, väldigt ovanligt att måndagar är bra!
Först och främst så var det asgod mat idag på balder, extremt ovanligt.
Sen hittade jag mina försvunna skolböcker, svenskan och matten, de hade blivit kidnappade av KR och MM, men jag räddade dom. Jag hade kunnat misstänka MM, men KR? Liksom vad händer? Aldrig att hon var misstänkt, men men, nu har jag lärt mig en läxa, även den ädlaste av dem alla kan ta saker som inte är deras, hehe ok det där blev random, WHAT EVER säger jag bara.
Efter det så skulle vi ha språk, så såg vi (jag och B) hur LM gick iväg med tyskaläraren och vi ba, ooh nu ska hon få veta. Sen så kommer hon in OCH VI SKA FARA TILL GHANA ALLA TRE. JIPPI JIPPI JIPPI, inte för att jag tvekade på att hon inte skulle få fara, men shit vilken lättnad.
Okej, till det sista av allt som har varit bra hittills idag, jag fick MVG på spanska muntliga grejset som jag varit nervös för hela dagen. YEAY, jag har inte bara MVG för att jag glider med på B's extrema smarthet jag kan också.. hihi

"I said I was gonna be happy someday"


Kommentarer
Postat av: Sanna

"Först och främst så var det asgod mat idag på balder, extremt ovanligt."



Huh! Ofta det kan vara något fel på maten där... Du har inte ätit på vildmannen, det märks!

2009-01-19 @ 19:56:40
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: lm

hihihhhihiiihhihiihhihihi är det enda jag vill säga. näe förresten, läs min fina sammanfattning av 2008 och mitt loveletter till er.. puttinuttigt va? hihihihiihihihihihhihihi shit jag är läskig

2009-01-19 @ 20:19:51
Postat av: vicky

OH VAD BRA!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-19 @ 22:51:49
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0