Untitled

Less

Jag orkar inte att jag inte orkar göra något! Eller jag hade ju orkat göra något idag om det planerade hade blivit av, men det blev det inte, så då istället hade jag en backupplan att dra till syrrans lägenhet och hjälpa till men så orkar jag inte palla mig dit, inte alls för att det är jobbigt att gå utan bara för att jag inte har någon lust alls. Så jag läste nyss fyra kapitel ur boken som jag började på igår, jag har redan läst hälften, känns ju inte så kul eftersom den då snart är slut, men jag är inne i en sån där situation i boken då allt är fel och huvudpersonerna bara mår skit, så då vill jag läsa snabbt så att jag kommer ut ur det, inte för att jag vet ifall det är en sån där bok som slutar lyckligt eller inte, men jag skulle faktiskt behöva ett lyckligt slut nu. Fast det är klart, alla böcker slutar inte bra, t.ex. Anybody out there, den hade det sämsta tänkbara slut. Jag blev så frustrerad. Men, boken jag läser nu kommer jag seriöst bli förevigt (kommer inte på det ord jag söker, skulle behövt LM och B här nu) deprimerad av om den inte slutar bra, dom är ju soulmates.

Jag tror jag måste dra igång en film snart, så jag har något att säga att jag gjort när de andra kommer hem. Vill ju inte att de ska komma hem och se att jag har astråkigt.. Höhö

Ja, jag ska övningsköra med pappa vettja, när han kommer det vill säga. Så jag får använda hjärnan lite idag iaf.. Man börjar ju säcka ihop sig här ordentligt i soffan. Jag har träningsabstinens och det börjar gå åt fel håll.. Alltså att jag aldrig mer kommer orka anstränga mig, men det är bara att ta tjuren vid hornen och dra igång träningen, ska faktiskt köpa ett träna-kort den här terminen så kan jag träna spinning, bodypump, bodyjam och bodybalance när jag vill. Det blir nog bra.. WIHOO mina första positiva tankar idag.. Jag visste att om jag bara fick skriva en massa skit så skulle något gott komma ut ur det.

Okej, jag förstår om jag inte kommer ha kvar några läsare efter det här inlägget!!

Kommentarer
Postat av: tova.

jag kommer alltid att läsa din blogg!!

2009-01-06 @ 19:56:40
Postat av: Sanna

förlåt :/

Jag hatar Spinning!! Urs fy och blä, bland det jobbigaste som finns! Igår så körde vi först Innomhus-orientering, (lunch) bodypump och sen direkt efter bodypumpen, vi hann inte ens vara med på stretchen, så sprang vi och körde ett spinningpass. Sjukt vad min kropp har haft ont idag, och ändå så for jag och tränade... fem-minuters-intervaller btw, sjuukt jobbigt och snöit! :P

2009-01-06 @ 21:28:53
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: ...............

näe fy fan. det här var sista gången jag läste den här emobloggen..

2009-01-06 @ 23:06:23
Postat av: Anonym

haha.

men seriöst vad ångest jag har över att behöva bryta det med honom!

2009-01-07 @ 23:01:56
Postat av: my

Gud vad kommentaren ovanför låter som mig :P Hur som helst.. hahaha jag har inget värt att kommentera. förutom HAHAHHAHAAHHAHA som svar.

2009-01-09 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0