Black or White

Stackars lilla jag har fått bihåleinflammation vilket medför att jag har ont i överkäken och kan inte tugga hård mat.
Sen har jag ont i bihålorna (såklart), i huvudet och så har jag feber. Jag älskar verkligen denna sommar, den har börjat så underbart bra.

Nej jag ska inte klaga, jag har ju världens tid till att se alla filmer jag har hemma som jag inte sett än och så kan jag läsa massa böcker. Sen så tajmade jag ju sjukdomen med det dåliga vädret så mig gör det egentligen inte så där överdrivet mycket.

Nu äre slutpratat om sjukdomen.



Igår for jag ju som skrivit till strömpilen med mor min för att få köra utan övningskörsskylten och för att shoppa. Jag köpte tre par trosor, en väska och ett par skor. Jag måste lugna ner mig med shoppingen, har ju inte direkt något jobb att få in pengar ifrån plus att jag ska till stockholm i slutet av sommaren och där brukar det alltid gå utför.

Det blev dessutom hemmarsittakväll igår också eftersom febern kom redan då, och det är jag otroligt glad över att jag gjorde, stannade hemma alltså. För hade jag dragit till sommardroskan igår hade jag nog inte stått på benen idag.

Fortfarande inga bilder att lägga in för att jag fortfarande inte orkat lägga in dem på datorn. Är jag nådigt lat eller vad?

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0