Here comes the anxiety

Jag måste ha världens fulaste mailadress

Jag älskar att blogg.se och bloglovin.se har ändrat sin layout, känns skönare nu. Vet inte vad det är men sjukt härligt. Random

Jag har typ blivit sjukare idag, eller jag vet inte men jag känner mig helt slut i hela kroppen, inte feber dock. Det är bra och så har jag inte ont i halsen lika mycket som igår. Dock kan det ju vara så att jag tog ut min fake friskhet lite i förtid i morse när jag städade toaletterna, dammsög mitt rum och nedervåningen plus att jag plockade ur och in i diskmaskinen. Jag trodde att det skulle ta hur lång tid som helst men jag var värsta übersnabb och blev klar efter typ bara 1h. Så stolt över mina städningsskills.



Jag har beslutsångest över vad jag ska göra ikväll, kan inte bestämma mig. Stanna hemma och bli friskare eller fara till sommardroskan och ha kul och bli sjuk? It's a tiebreak

Borde lägga in alla bilder jag tagit de senaste dagarna men orkar inte gå och hämta kameran. Jag vet att jag är lat men det gör så konstigt ont överallt just nu.
Ska snart fara till strömpilen med mamma, jag ska köra för första gången utan övningskörsskylten, yeay me..

Shibby

Kommentarer
Postat av: Kusin

Tycker att du ska lägga in bilderna =)

Vill se dom.



kram

2009-07-03 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0