Run it

Jag har haft en extremt tråkig dag idag så då tänkte jag att jag skulle bjuda på en låång lista och förvarna för den som inte vill läsa..

1. Hur gammal är du om fem år? 23år, NOOO jag vill vara typ 10 om fem år, inte 23. USCH

2. Vem var den sista du träffade? Öh, Mamma tror jag

3. Hur lång är du? 168cm tror jag, dock kan jag vara längre nu, jag kommer aldrig sluta växa

4. Vilken var den senaste film du sett? X-men 3

5. Vem ringde du senast? Hmm, det var Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej. Du vet du nått ställe man kan få spotify från?" Till My
7. Vad är dagens planer? Dagen har ju redan varit men kvällens är att hämta vati på flyget och sen övningsköra och sen typ se en film tror jag. Underbart och otroligt spännande liv
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag tycker det är sjukt roligt att ha värsta långa samtalen på hemtelefonen men om jag bara har mobilen så skickar jag hellre sms. Jag har dock ringfobi till folk jag inte känner

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i 19 år igår

10. När såg du senast din mamma? För typ 10minuter sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Blå,Grön, Gråa beroende på vad jag har för färg på kläderna och hur ljuset faller

12. När vaknade du idag? Väckarklockan ringde klockan 09.00 så jag skuttade upp och tog en sittande dusch för jag var för trött för att stå
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, men min kompis har och då hjälpte jag henne att mata den.
14. Vilken är din favoritplats? sjävklart hemma men annars älskar jag Fig Tree Bay på Cypern, Santa Barbara var underbart och New York var verkligen drömstaden. Sommarkvällar i Byske är också favoriter, beachvolleyboll på stranden vid 7 tiden. Love it!

15. Vilken plats föredrar du minst? Landet där civilisationen ligger typ mer än 5 mil bort och närmaste granne är det 1km till.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag ett jobb jag älskar och bor nog inte i Sverige. Om jag får som jag vill har jag en underbar man och ett barn påväg. Hahahaha

17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret, shit vad jag var rädd. Hade nattlampa och ändå gick jag alltid till mamma och pappa när de gått och lagt sig.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min underbara systeryster

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, jag skulle lätt köpa om det fanns bra skivor på vinyl, de flesta görs väl inte på det längre?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Ja min egen är en bärbar men den sugerballe så jag sitter mest på familjens stationära.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, en gigantisk (hihi) och två perfekta

23. Hur många landskap har du bott i? Tragiskt nog bara ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej och jag strävar efter att aldrig göra det heller

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Definitivt skor, strumpor har jag alltid om jag har skor som kräver det men annars är typ det ganska äckligt egentligen. Barfota är sjukt somrigt och jag blir alltid fylld av värsta sommarkänslan när jag ser folk som är barfota men själv är jag typ aldrig det
26. Är du social? Ja, extremt. När jag vill, dock kan jag vara världens blygaste också men innerst inne är jag väldigt social.

27. Vilken är din favoritglass? B&J såklart. Fast inte alla sorter.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, köpa en stuga på Cypern eller ett hus i Santa Barbara och flytta dit. Sen skulle jag nog shoppa upp resten. Egoist, Javisst
29. Tycker du om kinamat? Ja, alltså den som finns i Umeås restauranger men jag vet inte om jag gillar äkta kinamat, har bara provat få rätter hemma hos Rowena.

30. Tycker du om kaffe? Ja jag är beroende

31. Vad dricker du till frukost? Juice eller Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Nej jag är väldigt allsidig, kan somna på vilken sida som helst men skönast är definitivt höger sida.

33. Kan du spela poker? Ja. Men alla vet direkt när jag har bra kort för annars lägger jag mig.

34. Tycker du om att mysa? Ja om jag är på humör, men jag kan vara väldigt rastlös för det också. Sen beror det ju också självklart på sällskapet.

35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av min familj, mina vänner och musik men det andra klarar jag mig nog utan.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska och spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Självklart havet, pool suger ju.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och musik

42. Äger du dyra smycken? Det beror på vad som är dyrt (jag tycker inte att det är överdrivet) men jag antar att det är dyrt.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ingen aning, säkert typ fingret eller nått.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag skrattar alltid mest med Rowena eller med My så någon av dom.

46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett och det sitter under hakan.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja typ alla fast det var ju inte direkt jag som valde att spara dom.

49. Flirtar du mycket? HAHAHAHA folk säger det. Men det är nog som min sociala sida, jag kan välja själv. Men innerst inne är jag nog otroligt flörtig.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma för typ lite mer än ett år sen. Vill byta men orkar inte och har typ inga nyare bilder heller.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte än och kommer nog inte få det för jag kör lika sakta som en gammal tant.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Catcher of the Rye tror jag och den ägde.

54. Läser du dagstidningen? Om jag inte har något annat att göra.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte veckotidning men månadstidning

56. Dansar du i bilen? Ja faktiskt.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Oj, vet ej men jag tror att det var P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var frågorna som Hanna ställde i sitt superlånga sms som typ bara innehöll frågor så för att svara var jag tvungen att skriva ner dem för att komma ihåg. Mitt sms blev värsta novellen.

59. När var du i kyrkan senast? Gosh, det var längesen kanske när min kusin konfirmerade sig.

60. Vilka personer utmanar du?  Ingen

Åh vilket roligt liv jag har


Kommentarer
Postat av: Emmy

Du har fan as nice liv!! FLÖRTARN!! haha

2009-07-01 @ 20:28:27
Postat av: Sanna

Hahha okej det ska jag göra! Tänkte på dig, men tänkte att du kanske hade annat för dig och inte orkade och då skulle du känna dig tvingad xD

2009-07-02 @ 00:39:14
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

nejje! Jag skrev det ju såå diskreT ;)

2009-07-02 @ 08:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0