Try it again

The Hives måste vara det ultimata bandet att lyssna på i bilen. Man blir übertaggad och kan knappt sitta still.. Drömde mig tillbaka till deras konsert, en av de bästa jag sett!!

Jag vill göra en lista med alla band och artister jag sett live genom åren. Det kan nog bli en ganska lång lista om jag tar med de allra minsta banden också.

Alltså kan jag seriöst sluta ha söndagsdepressioner? Det är hur störande som helst, varje söndag går jag in i mig själv och blir hur lättretlig som helst. Det är crazy. Men idag har jag bestämt mig för att kämpa emot det. Min älskade systeryster bjöd med mig på bio så vi ska se the proposal senare ikväll och sen följer jag nog med hem till henne. Då kanske jag slipper tänka alla mina deprimerande tankar. Fingers crossed!!



Jag håller på att göra om en vägg i mitt rum. Jag ska nämligen fylla hela väggen med mina bilder, jag har väl hunnit halvvägs nu. Min egentliga vision av väggen var att det skulle vara med tidningsutklipp, låttexter och massa grejs, typ som om väggen vore en scrapbooking-sida. Men sen kom jag fram till att jag aldrig har varit speciellt konstnärlig vad gäller sådana saker så då fick jag nöja mig med bara mina bilder. Alla svartvita såklart. Jag är supernöjd hittills, nu vill jag bara att den ska bli klar! Jag tror jag ska fota den när det är klart men det lär dröja ett tag för jag måste dra ut fler bilder, har satt upp alla som jag redan hade.

Nu ska jag duscha

Shibby

Kommentarer
Postat av: M

Fan vad jag blev sugen på howlin' pelle nu alltså ;)

2009-07-20 @ 10:00:16
Postat av: Emmy

ÅÅÅh jag vill seee när det blir klart lär ju bli hur nice som hälst!

2009-07-20 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0