Disturbia

Alltså nu måste jag fan klaga på mina icke existerande kommentarer. Så tråkigt när man inte får kommentarer. Dock kanske jag inte kan klaga så mycket för jag skriver inte så där jätteofta kommentarer.

Idag blev jag ÄNTLIGEN klar med teorin på körskola, så nu kan jag allt. Säger vi som.
Imorn har jag körlektion först i 1h och sen ska jag plugga mer teori i 2h för att verkligen printa in det i skallen. Sen på onsdag så blire halkbana. Kuligt värre, jag är dödligt nervös för jag lär skrika som en galning inne i bilen. Men det är alltid roligt att sladda runt runt i en bil, för det har jag ju gjort så himla många gånger.

Idag fikade jag på Sandys med systeryster och jag åt världens godaste brownie. Det var vanlig browniebotten sen vare mörk chokladmousse sen ljus chokladmousse och sen krossade oreos uppe på. GOSH.

Ikväll blire att se Juno..



Kommentarer
Postat av: m

nej du suger fan på skriva kommentarer själv. Dock har du ju faktiskt kommenterat 2 ggr på kort tid. Det är typ... 200 % mer än någonsin. ungefär.

2009-06-15 @ 22:01:33
Postat av: Anonym

Sluta klaga. Jag hade 14 inlägg på raken utan kommentarer.

Vi får prata om tältet senare. Visst vill jag bo nära er men ärligt talat är jag inte så jättetaggad på att dra med mig ett extra tält.

2009-06-16 @ 18:41:23
Postat av: SannaR

Haha förlåt men säger samma som m, du komenterar inte så mkt själv heller ^^

2009-06-16 @ 19:42:45
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEHE var inte så säker på det!! :D

2009-06-17 @ 18:50:45
Postat av: Emmy

Jag kanske får skärpa mig med komentarerna! hehe!

2009-06-18 @ 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0