En rättning

Det verkade inte framgå så tydligt vad jag menade med mitt tidigare inlägg om mitt första alkoholintag så jag ska förklara.

jag skrev att jag kände av det efter ett halvt glas och sedan pinsamt värre, eller?

Jag menade att jag inte tyckte att det var pinsamt alls och vääääldigt skönt. Det där eller? skulle representera att jag tyckte tvärtom. Det är svårt att få fram tonen på eller när man skriver. Men när jag använder eller när jag talar så brukar jag oftast mena det som tvärtom. Ni som känner mig och har hört mig säga det vet nog vad jag menar.

Jag tycker bara att det är bra att jag kände av det och att jag känner som jag gör vad gäller alkoholintag. Så det var inte menat som det verkar att ni trodde att jag menade!!

Nu vet ni det

Shibby

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jasså jasså på så vis :)

2009-06-21 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0