Fever

I'm sick of laying down alone With this fever, fever yeah

Jag har feber och jag är så himla dålig på att vara sjuk. Det är helt enkelt inget för mig. Jag lovar det är nått himla karma skit bara för att jag hela tiden säger "jag blir aldrig sjuk"....

Jag har sommarlov nu så det gör ju som inget att jag är sjuk plus att det aldrig händer något de första veckorna på sommarlovet så, det är lugnt.

Gosh vad jag är sugen på glass. B&J såklart. Det skulle vara mycket mycket gott med det just nu. Fast jag har nån himla tvångstanke att jag inte kan äta glass från lådor eller förpackniningar från dagen utan då om jag ska äta glass får det bara vara pinnglass eller mjukglass eller mcflurry, ah ni fattar. Det är lite störande, men men. What to do??
Tror jag ska be mamma min att fara åh köpa en B&J åt mig senare. Gottigottgott

Nu ska jag njuta av tanken att jag har sommarlov och har all tid i världen till allt..

Yeah, I know we both know
 It isn’t time
 But would you be mine?

Kommentarer
Postat av: tov

jag fattar inte din tvångstanke :o

2009-06-09 @ 21:02:49
Postat av: my

fattar inte heller btw xD

2009-06-10 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0