Indifferent

You don't want to say hello like i want to say hello

Här kommer en bit hur Georgia boken som jag just nu är väldigt inne i

"Askungen tar helt klart priset på den tråkiga och deprimerande fronten. Handlingen är så här: Askungen bor med sina fula styvsystrar. De hatar henne för hon är så söt, även om jag måste medge att jag förstår fulingarna. När man tittar på bilderna av Askungen får jag också lust att ge henne en omgång. Hon har en väldigt irriterande uppnäsa. Jag läste historien så fort jag kunde för att få det överstökat: "Askis städar. Någon fjantig kille i peruk bjuder systrarna på bal. Askungen kan inte gå därför att hon är klädd i trasor, och sedan dyker det upp någon brud i vingar och förvandlar hennes klänning till en balklänning och några katter och möss och pumpor till en vagn och hästar. Klaganade Karin (Askungen) dansar med en annan fjantig kille i peruk (inte den första), lämnar balen vid midnatt, provar en sko och gifter sig med prins Peruk. Slut"

Det kanske inte går att fatta riktigt lika bra som när man inte läst någon av georgiaböckerna men jag dog av skratt igår. Det går inte att inte skratta när man läser dem. Just det här stycker är när hon läser godnattsaga för sin äckliga lillasyster Libby och inte orkar läsa den men måste. Det är så sjukt klockrent..

Ska se ifall jag kan hitta ett citat där man kan tro att det är My som säger det. Det är hur äckligt som helst ibland när det börjar bli likt Mysan...

"Put on your dancing shoes, you sexy little swine"

Kommentarer
Postat av: my

Hahahhaha hitta ett sånt citat, jag vill veta xD

2009-06-02 @ 21:18:27
Postat av: tovs

Ja. Askungesagan fick mig att skratta också.

Sjukt roligt!

2009-06-02 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0