Fa la la

Det var ju tänkt att jag skulle skriva igår men datorn var så sjukt seg.. (jag höll på att ladda hem ny musik)

Så jag får väl skriva idag.. Jag ska faktiskt recensera en film idag.. YEAY, känner ni peppen???

Watchmen
Skriven av: David Hayter och Alex Tse
Regisserad av: Zack Snyder
Det är 1985 och Världen tickar närmare och närmare domedagen på grund av ett tredje världskrig som håller på att bryta ut mellan USA och Sovjet. För några år sedan var maskerade superhjältar vanligt i samhället men när regeringen började motverka dem gick de i pension, alla utom en. Rorschac är den första att upptäcka att en av hans tidigare kompanjoner blivit brutalt mördad, han listar snabbt ut och mördaren måste vara en annan superhjälte, vem annars kan vinna över the comedian? Rorschac besöker sina gamla vänner och försöker få dem att förstå att mördaren nog är ute efter dem allihopa. Samtidigt som Rorschac försöker övertala sina vänner att se upp försöker Laurie Jupiter övertala sin man Dr. Manhattan att rädda världen. Han är nämligen den enda av superhjältarna som faktiskt har övernaturliga krafter, och den enda som kan stoppa atombomberna. Tyvärr har han blivit oerhört egoistisk och verkar inte bry sig för fem öre..

Ni för nöja er med den recensionen för filmen är sjukt svår att förklara.. Det händer så mycket hela tiden..
Jag tyckte den var, väldigt prisvärd.... NOOOT. Jag rekommenderar den ifall du laddar hem den, för den är inte värd att se för en enda krona.. Det roligaste i hela filmen måste vara att Dr. Manhattan är sprittsprångades naken, större delen av filmen. Man ser ALLT!! Det roligaste måste ha varit när han hade gjort dubbletter av sig själv och det helt plötsligt sprang runt 4 nakna blåa män på skärmen.. Sen drog Malin Åkerman och en okänd skådis igång fetaste sexscenen som var lite väl intim, inte direkt det man var beredd på..
Iaf, kort sagt.. Se den inte på bio iaf!!!!!!!!!



Nu måste jag kanske börja lyssna på lektionen...

shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0