One

Talet är nu gjort, sköönt. Dock har jag fetaste ångesten över att jag totalt glömde bort min favoritdel i HELA talet.. Hur fan lyckas man är min fråga.. Fast då hade jag min alldeles egna vardagshjälte B som ställde frågan inför klassen.. ASNAJS!! Tack, you saved my day sweetie

Hoppas inte LK typ drar ner på hela betyget eftersom jag erkände att jag glömde hela den delen!!! FAAN, ÅNGEST på hög nivå..

Anyway, life goes on!! Nu har vi snart tyska, najs najs, snacka lite om vårat projektarbete inför resan. Mina och B's tyskar pratar lite småsvenska med oss. sööt

Ikväll blire Umeå Open, WOHOOOO. Så taggat!!

Jag har inge pengar till allt jag vill göra nu under våran.. Eller jag har pengar till tre saker, men så den till fjärde som jag verkligen vill göra men typ inte kan. Jag går runt med en ständig klump i magen för att jag inte har tillräckligt med tid eller pengar, allt händer typ nu. Inte roligt alls!! Ge mig mer tid och ge mig pengar.

Min lista över allt jag ska göra under våran:
- Hemavan
- Tyskland
- USA
- Peace and love (tveksamt)

Shibby

Kommentarer
Postat av: Barney

I HAD TO! Internet-Five....... Niiiice!

2009-03-29 @ 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0