Be somebody

"Jag vaknar upp, ah solen.." TVÄRSTOPP I LÅTEN, ingen sol, SNÖÖÖ.. NOO världen går under för mig i några sekunder innan jag somnar om.....

"FANNYYYYYYYYY?"
Brutal uppvakning en kvart senare av att mamma ropar på mig. NO, jag som ville sova hela dagen. Vill inte kliva upp för att fara till bilskola, vill inte kliva upp för att gå till skolan och vill verkligen inte kliva upp för att måsta få ångest över vilka kläder jag ska ha..

Drar på mig min monkitröja och ett par H&M jeans.. ångrar mig redan innan jag hunnit utanför dörren.

10min senare sitter jag på bilskolan, kör runt i rondeller och dör av pinsam händelse i typ 10min innan jag kommer på att man får göra fel.. PJUH

Är assur hela vägen från bilskolan till skolan, funderar på vad jag ska göra för att det inte ska synas så mycket när jag kommer fram, för jag vet hur irriterande och tråkigt det är när man är med mig när jag är sur, men kan verkligen inte komma fram till något så jag tänker, de får fan uthärda dagen med mig.. Men så möts jag av en galet vinkades och astaggad B i klassrummet. What to do but laugh.. Söt.. Iaf så ska hon tydligen, kanske följa till Peace and love. Asnajs..
Men först får jag för mig att jag ska lura LM att jag inte vill längre.. HUMOOR. Hon blir så lätt arg. Kuligt värre.. Så plötsligt är man på ett ganska hyffsat humör.

Äter lunch och kommer tillbaka till svenskan..
Humör-nivå: -10.
Fantasin låg på noll hela lektionen samtidigt som svenskaläraren ska måsta sitta och försöka få mig att bli inspirerad i typ hundra år. Ville typ bara säga åt henne att dra åt h-vete.. Men kom på att det var lite väl att ta i så jag satt tyst och försökte se ut som jag lyssnade. I själva verket hörde jag inte ett ord hon sa. Iaf, hela svenska lektionen går ut på att bryta ihop fullständigt.. Tills matten börjar och jag helt plötsligt får igång hjärnan, så jag skiter i matten och skriver talet.. Asnajs!! Blir på astagg-humör och jag och B har hur roligt som helst hela sista lektionen på spanskan.
Humör-nivå: +100

"Que llevas puesto?"
"Nada"

Shibbyyyyy


Kommentarer
Postat av: Emmy

nice att du kom på talet!! vad ska du snacka om?

2009-03-24 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0