California

USA - California - Santa Barbara - Four Seasons hotel
Det är var jag befinner mig just nu.

Resan hit tog exakt 24h, det var vääääldigt drygt. Första flygresan var dock väldigt rolig med egen tv-skärm och typ 10 filmer att välja på. Spelen sög dock, fanns typ bara kortspel, memory och tetris. Musiken var inte heller så bra men då hade man ju sin ipod man kunde lyssna på istället. Väldigt lugn flygresa med enstaka turbulensperioder då man flög in över land och lämna land ut på vattnet, precis som det alltid är. Så det var chill. Sen flygresan mellan chicago och L.A var INTE ROLIG. Det var turbulent i en HEL TIMME. Det tog aldrig slut, jag bröt ihop på riktigt av lesshet. Jag var egentligen inte rädd det var snarare att jag blev så sjukt less på att sitta och skaka. Som tur var hade min syrra tagit nå orolighetsdämpande tabletter så hon sov igenom hela turbulensdelen... Men så, efter 3h och 45min landade vi i L.A. AWESOME. Då var det bara kvar bussresan till Santa Barbara, som tog 3h, VAD HÄNDE? Säger jag bara, det skulle ju ta 1h. Men jag sov hela vägen för jag var så trött. Sen kom vi fram, FINALLY. Och det var världens service, det var såna där piccolos eller vad det nu heter som bar våra väskor till rummet och så beställde vi mat via roomservice. Det var mysigt.

Äsch, jag orkar inte skriva så mycket mer förrutom att JAG SKA FLYTTA HIT. Det är underbart. Älskar allt här. Så fiiiiiint.

Nu ska vi dra på shoppingrunda..


Kommentarer
Postat av: my

FAN VAD NAAAAAAAJS!

nu har vi matte.. dryg genomgång som är helt ovärd. Du missar ingenting!! Idag ska typ tova skolka från Spanskan. busigt.

2009-05-18 @ 13:00:20
Postat av: SannaR

Så avundsjuk på dig :) Njut! Om du flyttar dit kommer jag och hälsar på offta! :]

2009-05-18 @ 17:06:48
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

Hej haru läst på devvan? Vi har ingen genomgång på religionen imorrn för Peter är borta. Vi ska bara läsa om buddhismen. så det kan du ju göra där!! Sen har vi ingen gympa som du kanske vet? Vi har geografi istället. + någon cp grej på språket. så du verkar inte missa något imorrn heller. Och imorrn efter dansen ska jag göra mitt solo. Är sjukt nervös. Har gjort om det helt och gah.. längtar tills det är bortgjort, fastän jag vet att jag är sämst av alla. Och det är inget jag säger för jag vet det faktiskt. tyvärr :( jajja nu ska jag sluta emo:a mig!! Nu är klockan typ 1 hos diG?! se jag lär mig. du ska säkert någonstans snart...... Undrar om du hittat min tröja. HOPPAS. asså märker du hur deprimerande tråkigt jag har?! Skriver typ en uppsats till dig nu. Är så sjukt avundsjuk så du förståååår inte.... GAH undrar om jag kommer fara dit någongång. VAD FAN ÄR DET JAG SITTER OCH SKRIVER. OM jag kommer. Frågan är om jag någonsin kommer LÄMNA stället då. heheh. asså kan jag sluta skriva och börja på mitt jävla hotet från ovan istället. Japp, det ska jag göra nu... om ett tag.... typ en minut... eller mer....... Det är så jävla tråkigt....... de andra uppgifterna gick ju fan att härda men den. nej fyfan.... nu har det fan gått en minut. bäst jag går.........

2009-05-18 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0