California

Ni får härda ut min urtråkiga rubrikfantasi. Vem orkar leta upp låtar som passar bra??? INTE JAG

Idag simmade jag och systeryster i hotellets olympicpool. Det var hur skönt som helst, dock typ dör man av dålig kondis direkt och tröttheten i armarna och benen går inte att beskriva, eller så är det så att det är precis så här alla andra känner när de simmar. Är det så? Jag har egentligen aldrig tyckt att simning varit speciellt jobbigt, men usch vad jobbigt det kan vara.

Öh, ja och så har jag väl shoppat lite, men inte alls mycket. Mamma säger att jag ska försöka hålla igen tills New York, men det är så länge kvar jue. Jag vill hitta en ascool bikini men det finns typ inte. För jag vill ha en bandå eller vad det nu heter, och det finns typ 10st totalt här. Helt random. Kanske finns fler i L.A. Får leta upp någon bra bikiniaffär där.

Svininfluensan diskuteras asmycket här hela tiden vilket gör att jag har PANIK hela tiden. Varenda person som hostar stämplar jag som smittad av influensan. Fast idag på CNN var det en expert som pratade och han sa typ att USA överdriver och att det egentligen är en vanlig influensa men med ett nytt virus bara, vilket gör att det blir lite läskigare, och de som dör har oftast någon annan sjukdom som grund.. om ni fattade det där. Det gjorde mig lite, lite lugnare, fast inte mycket. Vem vet, jag kanske har någon läskig sjukdom som jag inte vet om än och så blir jag smittad av svininfluensan och dör. Jag måste seriöst söka hjälp mot min hypokondri. 

 Det var ascoolt idag på hotellet. För det finns två olika poolområden, det ena är olympicpool och det andra är chillarpoolen. Så idag låg vi vid chillarpoolen bara för att prova och då kommer det fram en servitör som ba "Hello and welcome to fourseasons poolarea, im Mark and im your personal waiter this afternoon, is their anything i can do for you? Maybe I can get you a bottle of water?" osv osv osv. Det var sjuuuuuukt vad lyxigt. Jag ville ju såklart utnyttja honom så sjukt mycket, inte bara för att jag fick chansen men också för att pojken var så sjukt snygg så jag ville snacka mycket med honom. Men mamma och systeryster ba "NEEEEJ låt honom vara stackarn" Så det blev bara en flaska vatten och en banansmoothie. BOOOORING. Thihihi jag lever äkta lyxliv här.

Ehm, what else to tell....
Ah, vi korsar route 101 varje dag när vi går till vårat lilla frukostställe och varje gång vi åker taxi till santa barbara downtown åker man på den. Vilket jag tycker är ASCOOOOLT. Jag är lite O.C nörd jag vet.
Och en sak till, jag såg en av the hills stjärnorna på stranden igår med en kille som inte är med i programmet, awesome. Första kändisen!!!!!!

Nu skyndar min syrra på mig, så jag får skriva mer senare..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh lyxx!!! Du med dina inlägg har fått mig att se o.c igen!! Jag har typ kollat igenom hela första säsongen ;] så då tänker jag att du är där och går i bakrunden ^^ fatta vad coolt du måste ha det!! :D

2009-05-19 @ 09:29:33
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

FAN VAD AWESOME! Det var rätt att utnyttja honom.. men banansmoothie.. WTF?!

2009-05-19 @ 10:39:32
Postat av: tovs

NAJS! :D



Jag är snart klar med geografin!!! Ska typ bara färglägga. DEN ÄR ASSNYGG!!

2009-05-19 @ 15:34:08
Postat av: my

Okej dagens uppdatering: JAG GJORDE MITT DANSSOLO IDAG! det gick faktiskt bra och hon var stolt över mig. Var vaken länge igår för jag var så nervös, men jag klarade det!! :D På dansen bestämde vi även musik (bra musik, passar typ allas danser) så ska alla börja med 2 åttors mellanrum. Idil börjar sen olivia osv... Så du missade typ inget där, bara du kan ditt solo blir det lätt!! På geografin blev jag klar och nästan Tova. Bara färglägga ^^ du ska veta hur jävla nöjd hon är. HAHAH har aldrig varit nöjdare över något sa hon. HAHAH visade alla! SÖT! ;) Så nu kan vi typ chilla nästa lektion!! Inte för att jag kommer göra det (har fått värsta flytet ju på skolarbete.. dock längtar jag järnet till sommarn då man får nåååågon lugn stund iaf ;D NEJ INTE LUGN.. järnet sommar också) SEDAN DEN BÄSTA AV ALLT!! På lunchen tränade vi religion (LÄTT) och på religionen blev vi klar med hotet från OVAN!!!!!! Så jävla skööööööööönt. Hahahha! NU LIGGER JAG INT EFTER I NÅT :D På SH lyssnade vi bara på en redovisning och sen jobbade vi 25 min av reflektionen. Den ska in på torsdag!! Det känns som om den kommer vara den enda du kommer få problem med. Inte för att den är svår utan för att du missar massa tid. :/ Religionen är ju chill så den hinner du nog i kapp med!! SÅ! Det var dagens brev. godnatt i förskott osv. (haha visst är jag taggad?!)

2009-05-19 @ 16:20:19
Postat av: kusin

Ni verkar ha det riktigt bra där borta =)



kram

2009-05-19 @ 16:21:09
Postat av: Sanna

gud har svarat, det är det som har hänt :))

Coolt!!

2009-05-20 @ 19:17:10
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

jaa.. reflektionen är inte nådig. fastän jag har jobbat järnet och på 1,5 lektion är jag NÄSTAN klar.. så det tar kanske en kväll för dig att skriva det, inte så farligt :D uuuuuusch, haru blivit smittad av Frida ditt lilla äckel?! awwwwwesome.. FOTA MKT OKEJ?! idrottsbajset är typ hur oseriöst som helst, vi vet inte ens om det blir av. för att göra ddet måste man gjort konditionstest vilket vi typ inte kommer göra?! jag avvaktar då med det. det känns som att man kan skriva det på typ en halvtimme snabbt och ändå få typ vg misnt xD TAAACK :D

2009-05-20 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0