California

California here we come

Nu äre mindre än 24h kvar tills jag landar i chicago, PÅ EN ANNAN KONTINENT. Det blir en första för mig. Ascoolt. Dock är jag äckligt nervös.

Idag hade jag och mina musketörer en liten avskedsfika då vi satt på apberget och drack frappistor.  Det var roligt, men lite tragiskt eftersom det är så länge kvar tills jag kommer tillbaka, tills jag får se dem igen. Tänk, tänk om jag glömmer bort hur de ser ut?? NOOOOOOO det får jag inte göra.. kommer jag nog inte göra heller..

Idag hade vi HBT-dag på skolan, det var mindre intressant eftersom jag har forskat om det en gång innan och för att det känns så himla självklart allt sånt där med fördomar och grejs. Fast det är klart, det är ju alltid bra att ta upp det i alla fall.

Det här skulle ju vara värsta hejdåinlägget men det går inge bra.
Vet ej vad jag ska skriva.. Men jag kommer nog skriva där borta..

Nu ska jag DUKA


Kommentarer
Postat av: kusin

Ha det jätteskoj där borta =)



kram till er alla i familjen

2009-05-14 @ 18:57:40
Postat av: tovy

haha du kommer inte att glömma hur vi ser ut! :D

2009-05-14 @ 22:00:00
Postat av: maja

Allt bra med dig? :)



[gå gärna in på min blogg: Majaalins.blogg.se]

2009-05-14 @ 22:02:15
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: DYSTYMI

HEJ

Är du intresserad av vad samhället tycker om "emos" eller vill du hänga med i diskussionen? I så fall, titta in hos mig och säg vad du tycker!

2009-05-14 @ 22:02:21
URL: http://dystymi.blogg.se/
Postat av: my

Nu har du suttit i flygplan typ ett år...... VET DU? ikväll ska jag.. ENSAM.. på konsert. Fattar du hur deprimerande det är?! Det är i och för sig en gratiskonsert i döbelnspark eller vad fan den nu hette. så om jag ser sjukt mobbad ut kan jag bara springa hem. Men ändå?! VARFÖR ÄR DU INTE HEMMA OCH FÖLJER MIG DIN JEVEL! :( btw. det är industri royal som spelar! yay äntligen får jag se dem i år!!! ha det bra bög.

2009-05-15 @ 19:09:08
Postat av: my

du skulle varit med. Det var underbart, det enda som fattades var någon där med mig som förstod hur jävla bra de var - du! Fick deras setlist och Joel var hetare än någonsin.

2009-05-15 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0