Chapter one

Jag har lust att skriva FETASTE inlägget, vi får se hur det går.

Hur deprimerande är man inte när man sitter och försöker tolka sms för att få veta saker man egentligen aldrig kan lista ut genom sms. Sen kanske det var mer något jag ville läsa för att det var länge sen.

Hatar ni inte också när någon säger att man är skyldig pengar och man själv känner sig 100% säker på att man inte är det? Jag gör det i alla fall. Helst om det har gått ett par veckor, typ mer än en månad, hur har personen egentligen tänkt att man ska komma ihåg skiten? Sen ibland kan man ju tycka att det är så lite pengar att det inte borde spela roll men den här gången är det faktiskt inte så lite. Jag vet inte hur jag ska lösa problemet, vi är liksom tre parter iblandade. Antingen är det enas fel för att denna är girig och vill ha mer pengar eller bara tror att denna inte fått pengar från mig, eller så är det jag som totalt glömt bort det och inte alls gett pengarna, eller så är det den minst oskyldiga som olyckligtvis kan ha glömt att lämna pengarna. Hur gör man för att lösa saken? Om ingen är 100%. Jag får hoppas att den jag är skyldig är hundra på att jag är det, typ om denne gjort någon sorts bokföring.

Kände ni också att det lät som om "denne" var någon hemlig person som inte vill nämnas eller som jag själv inte vill nämna. Så är det inte utan jag orkar bara inte skriva namnet för ingen som läser bloggen vet ändå inte vem denne är.

Jag har snart bokat teoriprovstiden och uppkörningen, det var egentligen redan bokat precis under peace såklart, men nu blir det efter det. Så jag har enormt mycket mer tid än vad jag trodde. Vilket betyder att jag kan slappna av och göra alla uppgifter jag har kvar i skolan utan att känna att jag MÅSTE plugga teori samtidigt, vilket jag är sämst på. Så nu kan jag fokusera på skolan i en vecka till och sen kan jag fokusera på teorin under typ hela juni. Skönt skönt.



Det blir några Santa Barabara bilder nu. Så kan jag skriva kort om dem och så får ni se lite hur det såg ut där i underbara älskade Santa Barbara


Strandpromenaden i Santa Barbara som typ var en mil lång med palmer hela vägen. Som ni ser var inte vädret på topp, dock var det varmt och så blev man brun i alla fall. Jag hade världens fulaste bränna eftersom jag hade haft tights och en t-shirt. Men det solade jag bort sen.


Surfarkillarna var heeeta. Han som jag fotade här var han jag "flörtade" med My, bara så du vet. Han tyckte det var skitkul att jag fotade så han stylade jättemycket och försökte göra massa trix så såg han jättestolt ut när jag fotade honom. Jag hade nog kunnat sitta där hela dagen men det ville inte systeryster och mamma. Så då var jag tvungen att gå, det var tråkigt.


"Driving down the 101" O.C låten och den riktiga vägen. Dock hade det varit coolare om jag fotade Route 66, men jag var nog inte ens i närheten av den vägen. Så jag fick nöja mig med denna och det gjorde jag!!


Här är också strandpromenaden som har gjort en liten sväng runt de riktigt stora dyra husen. Stranden man ser är surfarstranden och stranden nedanför hotellet.

Nu ska jag äta maaaaat. Det blir nog fler bilder så småningom, jag har så svårt att välja eftersom jag tog ganska många och det är drygt att lägga in eftersom det tar tid osv osv osv. Men jag ska, jag ska!!

Kommentarer
Postat av: my

JAG VET VEM DU MENAR YEEEEEEEEEEES!!! och hahahahhahah ofta du visste att jag undrade om suuurferboy. Man ser ju icket bra, men kan tänka mig att han var snygg? :D Känns ju som att alla surfarkillar är det :O

2009-05-30 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0