Charmer

Oh, you're such a charmer....

Jag är lycklig. Jag har kommit fram till att det inte alls blir sådär jättemycket skolarbete när jag kommer tillbaka. Om jag nu lyckas bli klar med alla gigantiska uppgifter vi har i samhälls och geografi. Sen verkar det inte som om jag någonsin kommer bli klar med uppgiften jag har jobbat med i typ sex veckor snart. Den är fan omöjlig.

"OMG DEN ÄR GIGANTISK, det kommer aldrig gå"
- Jag om Mys nya örhängespinne i Tyskland. Äkta humor

Jag var tvungen att skriva det efter att jag skrivit ordet gigantiska om uppgifterna. Jag vet inte riktigt varför men jag tänker jämt på det där nu när någon säger gigantisk. Tyckte det var ganska roligt. Det är så typiskt mig också. Jag kan dra fler saker jag sagt.

"Jag suger alltid av kulorna först"

"Nu vill jag ha den hård och kall"

Okej, det finns säkert tusen till men de här är de enda jag kan komma på just nu. Det är sånt här som gör ens dag. Så galet roligt man kan ha. Jag tänker på fredagslunchen på balder för nån vecka sen, har nog aldrig haft så ont i magen.

Nej nu ska jag gå och väcka vati och sen så ska vi ut och promenera.

Shibby


Kommentarer
Postat av: P.

"Jag suger alltid av kulorna först"



Haha vafan?!

2009-05-06 @ 20:28:23
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: my

hahhahahah bara för att du är så rolig så kommer jag tvärt imorgon.

2009-05-06 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0