I will still be laughing

Don't leave me now

Alla som läser denna blogg MÅSTE gå in på fmylife och skratta. För asså det finns seriöst ingen roligare hemsida på internet just nu. Jag dör.

Jag har alldeles för mycket att göra på skolan nu, samtidigt som jag gör allt annat än arbetar med det. Jag skyller på att jag blivit lat efter att ha slutat simningen, och för att jag då har tusen gånger mer fritid.

Jag fick dessutom veta att vi har spanska"prov" på måndag, vilket bara lägger till ännu en sak jag måste plugga till/göra tills nästa vecka. Och jag är FORTFARANDE inte klar med geografiskiten. Jag MÅSTE ta tag i det när jag kommer hem från skolan idag.

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0