New York New York

USA - New York - New York City - Chelsea - Holiday Inn

Klockan är alltså 23.00 och jag försöker plugga spanska men jag blir bara sur för jag kommer ändå aldrig få ett MVG på det här nationella eftersom jag missat genomgångar och vi ska typ kunna massa nya saker. Vilken korkad lärare lämnar flera nya saker till en vecka innan ett nationella? Jag är hur sur som helst, på riktigt. Fast mest är jag nog sur på mig själv eftersom jag egentligen haft alla kvällar att plugga men att jag istället har tittat på filmer eftersom man har ungefär 80 kanalar där 20st är filmkanalar med filmer från 2008 vilket ÄGER. Filmer här börjar gå på TV samtidigt som de släpper dem på DVD vilket är tusen gånger bättre än bajssverige där det tar typ fyra år innan de börjar med den på TV och när de väl gör det så visar de den alltid på tv1000 eller någon annan betalkanal.

Men här ska inte suras, jag är ju förfasen in the big apple. Fast jag drar imorn vid 14.00 från stan till flygplatsen och sen går planet vid 17.15 tror jag och då landar jag alltså hemma i Umeå 10.30 på onsdag vilket betyder att jag är på skolan vid 11.00 kanske, jag lär skicka sms och fråga vart ni äter bara så ni vet. Och så att vi har gjort klart det här med frågan varför jag kommer till skolan samma dag jag kommer hem så är det för att annars kommer lilla jag vilja sooooooova direkt och det får inte lilla jag får mammmiiiie, då är det nog bäst om jag går till skolan så typ musketörerna kan hålla lilla mig vaken med deras roliga samtal.

Kan jag sluta låta sur?? Vet inte riktigt vad det är med mig. Saken är den att jag har fått lite smått panik över min shopping, för det är ju som tänkt att jag ska ha pengar kvar när jag kommer hem och det är väldigt liten chans att jag har det. Och ja, jag har absolut ingen koll på hur mycket jag har shoppat för och ärligt talat, jag vill inte veta. Det känns lite jobbigt att jag har ångest över shoppingen eftersom jag kommer nog shoppa mer imorn och jag vill inte få dåligt samvete för jag vill kunna shoppa det jag vill.. höhö, får se hur det går, men jag kommer säkert sova bort ångesten, jag har nyss packat allt och då blev det lite mycket när allt låg uppslängt sådär på sängen. Thihihihi.....

Nej nu kanske jag ska sluta knappa så mycket på tangentbordet eftersom hela familjen sover utom jag som sitter här typ väääldigt pigg. Jag funderar seriöst på om det är mig det är fel på eller min familj. Jag är egentligen aldrig riktigt kvällstrött medan min familj börjar prata om hur skönt det vore att sova klockan 20.00 och sen vid 21.30 redan ligger och snarkar. Då sitter lilla jag oftast inne på mitt rum och läser, tittar på tv eller chattar. Fast sen så kommer mitt fina lilla samvete och tycker att jag nog också borde sova för "alla" andra gör ju redan det så då släcker jag oftast 22.30 och försöker sova då.

BLABLABLA, nu har jag ordbajsat färdigt för ikväll

Kommentarer
Postat av: Nea

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Gå in på http://elyoussoufi.blogg.se och se hur du ska gå tillvägas, och börja tjäna pengar idag! :D

2009-05-26 @ 05:01:32
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/
Postat av: my

SLUTA WHINA JÄVLA BÖG DU KOMMER INTE FÅ IG I ALLA ÄMNEN!!! Men vi hjälper dig i SH, det är den enda jobbiga.. eller RE kanske är jobbig. vi får den idag, men eftersom den är försenad ska vi försöka få honom att göra det enklare!! Btw tova har inte heller börjat med SH... det är typ bara jag och Petra som gjort det tror jag!! Så du ligger INTE efter.. ALLA andra ligger efter OCKSÅ!!!!!! Såå.. imorrn kommer du igång.. säkert före alla andra ändå Hahahhahaha. så LUNGENDE BEDA! SHIT DU KOMMER HEEEEEM IMORRN! Så här glad blir jag: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2009-05-26 @ 11:49:10
Postat av: p.

Hahahha mjo men jag kan tyvärr inte ta det :(

2009-05-28 @ 16:07:23
URL: http://todaysphoto.blogg.se/
Postat av: SannaR

Haha tack :)

2009-05-28 @ 17:34:34
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0