Sex on fire

This sex is on fire

Thank god för att mattenp är bortgjort..
Så hur gick det då?
- Ingen kommentar......



Så börjar vi på en ny era utan ett kommande matteprov. AH VAD SKÖNT, äntligen kan jag andas igen. Dock har jag ju fortfarande spanska np kvar. Tyska imorn, samhälls imorn, geografi typ helst torsdag men det tror jag inte vi hinner och så när jag kommer hem religionsgrejs som jag inte kommer kunna så mycket till eftersom jag missar genomgångar. Men jag får fara till USA det får inte ni. MOHAHAHAHAHAHA

NEJ KAN JAG SLUTA SKRIVA SAKER JAG INTE TÄNKTE FRÅN BÖRJAN OCH GLÖMMA BORT DET JAG SKULLE SKRIVA FÖRST?????????????

Förlåt, jag har mina små damputbrott ibland, men det får ni leva med.

Idag fick jag och Tova i alla fall tillbaka den tredje musketören, ÄNTLIGEN. Gud vad skönt det var, och härligt.
Så såg vi Angus thongs and perfect snogging filmen om Georgia Nicolson, SOM ÄGDE. Den var dock inte überlik boken men annars var den rolig. Fast sexguden hade sina bögmoments som jag stördeihjäl mig på. För han ska ju vara manlig och ashet, det var han dock, men inte hela tiden.


och ja, alla som känner mig vet att jag har en thing för killar med mörkt hår och blåa ögon

Nu måste jag gå och laga mat med vati.

Kommentarer
Postat av: i'm back

BÖG

2009-05-12 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0