Slowdancing in a burning room

John Mayer ♥

Mormor och Morfar är här just nu och då brukar alltid våra samtalsämnen vid middagen spåra ut. Idag gjorde det dock inte det så där överdrivet utan bara lite. Vi började prata om våra grannar och så försökte vi lista ut vad ett barn heter men det gick inge bra. Vi kom i alla fall fram till att namnet var ett "hårt" namn med något ck - ljud. Så börjar mamma med att säga att det nog börjar på M.
Så jag börjar skrika ut massa namn jag kan på M men inget verkar vara det rätta.
Tillslut bestämmer vi oss att vi ska försöka lista ut namnet tyst för oss själva, detta bara för att de börjar störa ihjäl sig på mitt skrikande om massa m-namn som inte stämmer. Så jag börjar fundera och utbrister plötsligt.
"NICKLAS"
Men nej, det var det inte heller, tror de i alla fall. Jag tror fortfarande stenhårt på det namnet, alla fattar väl att ungen heter Nicklas. Pappa tror på Tobias, Syrran på Elias, Mamma på Marcus och Morfar på Per. Det roliga är att morfar ALDRIG någonsin sett ungen, men han är helt övertygad om att han heter Per. Fast alla vet ju att han heter Nicklas.....

Ja, så mycket roligt hade jag att berätta.

Nej men seriöst, jag gick på stan idag med min syrra och köpte fyra nya plagg. Jag som snart ska till USA, inge bra där. Dock ÄLSKAR jag allihopa.

Nu har jag ont i magen, vet ej av vad det kan vara men det enda jag kan komma fram till är att jag nog har svininfluensan.
Jag är sån typisk hypokondriker, och jag hatar det. Jag kommer nog inte kunna njuta av USA-resan för jag kommer springa runt och vara rädd för svininfluensan hela tiden. Fan ta media....

Give me fire

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHAHAHAH såå sjuuukt rpligt hahaha jag tror också på Per garra att han heter det!!

2009-05-03 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0