Fever fever

"I bet you would like to undress me"

Tog vaccinet igår vilket resulterade i att min arm är öm och kan inte röras åt vissa håll, sjukt najs faktiskt. Ehm, ja och en annan bieffekt är febern, men det gör inget, vet ju varför jag har det så. Fick värsta infallet när jag tog sprutan att börja skrika jättemkt så att barnen som väntade på sin tur skulle bli mer rädd än vad de redan var, men sen kom jag på att det skulle vara extremt taskigt så jag lät bli! Kan säga att det inte gjorde ont alls, kändes inte ens.
Snart drar jag till Siris stuga med folk, kommer nog bli trevligt. Är dock trött så jag får hoppas att de piggar upp mig eftersom jag ska köra.
Glömde nästan nämna snön, känns mys och jobbigt på samma gång. Längtar till julkänslorna men längtar verkligen inte alls till att måsta cykla i snö. Det är okul.


"You give me fever"

Shibby



Kommentarer
Postat av: Emil

Att cykla i snö är okej, men att cykla i slask, nej tack! :)

2009-11-08 @ 04:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0