Hanging high

You know i'm a little lost

Första advent idag. Mys på hög nivå. Önskar bara att jag kunde krypa ner under ett täcke och se en mysig julfilm men det har jag inte tid med. Har stått med Reco på julmarknad från 10-16 och nu har jag jobbat med svenskan sen dess, grejen är den att jag inte alls kommit långt. Pinsamt. Förlåt My. Måste börja plugga tyska grammatik också, och skriva loggbok till både småföretagande och till P.A. OCH börja med org&led. Skit vad mycket. Luciaträningsschema måste också skrivas. Inte kul nu alltså. Jag får se det positiva, att det bara är 3 veckor kvar och sen är det lov. Underbara lov.
I love the feeling where we left of

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad ska du vara med i för luciatåg? :D

2009-12-01 @ 22:50:36
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0