Hotel room service

Partymode

Dansen idag gjorde att jag blev galet sugen på att dra till krogen krogen!!!
Sjukt stressat var det dock idag, alltså på dansen, vi skulle lära oss hela dansen eftersom vi har uppvisning nästa fredag. Galet!!! Men kul var det, andra delen var ju så sjukt najs. Mycket roligare. Nu måste jag bara träna på att shaka för helt ärligt är jag inte alls bra på det, och ungefär 90% av dansen är shake non-stop. Överdriver liiiiite.
Jag känner hur flummet växer fram men jag har ingen att spåra med, sadmoment. Hahah länge sen jag skrev det nu!!!
Ikväll kommer Rowena, underbaraste.
Blir ingen bild idag för blogg.se dampar..
Extreme Shibby

Kommentarer
Postat av: m

åh.. vi skulle flummat med varann.. nyss sa simon "är du hög my?!" hahahhahahahahahhaha jag är lite fluummm

2009-11-27 @ 18:03:36
Postat av: my

jag vill också till krogenkrogen och shakea hahahhah

2009-11-29 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0