Samson

Borde verkligen, VERKLIGEN ta tag i skolarbetet men jag orkar inte. Det är astråkigt och jag kan inte bestämma mig om jag vill göra uppgift 1 eller 2. Filmanalys eller ej? Det blir nog att ta det lättaste, men vad är det då? Usch på org&led. Jag har inte ens tid att bara sitta åh surfa runt, måste verkligen ta tag i det. På svenska lektionen blir det att stressa jvel för att hinna klart. Hoppas vi har tur med internet nu dåå!!!
Vill ha jullov, vill köpa julklappar och slå in dom samtidigt som jag lyssnar på julmusik och dricker glögg. Vore underbart!!!
Shibby

Kommentarer
Postat av: Meg

mystery google informed me to check this out and comment. here you go mystery google<3

2009-11-27 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0