Sweet dreams

"You could be a sweet dream or a beautiful nightmare.."

Prov om cirka 3 min i psykologi, jag är SÅ taggad. Not. Vill helt ärligt bara gör bort skiten så jag slipper psykologi sen. Ska bli wonderfull..
Helgen lär bli mys, fulldag med underbaraste Rowena idag och sen Sannorna imorn.
Var typ hundra år sedan jag var med bästa Rowena, inte bra där. Ganska bra egentligen att vi inte träffats för då har vi miljoner saker att prata om, grejen är den att vi aldrig haft svårt att prata om grejer, fast om vi varit för ofta med varandra spårar det bara. Näe nu ordbajsar jag bara skit, nu blire att fokusera på provet.
"..you choose"

Shibby

Kommentarer
Postat av: t.

Ibland får jag till det ^^

2009-11-13 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0