Ten days

Sitter hos syster och dricker kaffe medan hon syr om ett linne. Underbart med fredag, underbart att bara slappa. UNDERBART!!!
Idag kom pappa hem, äntligen! Hoppas verkligen inte han har blivit brun nu, då blir jag bara mer avis än jag redan är. Vill också vara solbränd och se fräsch ut, istället ser jag ut som ett vandrande lik. 
Jag klippte mig idag, min frisör stylade mitt hår så jag var tvungen att gå med luva på stan för det blev INTE fint. Men nu har jag gjort till det så nu är jag nöjd. Typ första gången på, ja väldigt länge iaf, som jag blev nöjd efter ett frisörbesök. 
Jobb imorn, pengarna bara rullar in, wohoo!! 
Sen mys med syster på söndag då vi ska se New Moon, ska bli kul att se bio på en söndag, har typ aldrig gjort det. Och då lär jag slippa söndagsdepressionen också, lycka!!
Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0